Webové stránky, na kterých lidé snadno najdou vše, co hledají, znamenají konkurenční výhodu. Není na tom nic zvláštního, vždyť to dobře znáte i z běžného života. Když při nákupech narazíte na obchod, u kterého není na první pohled zřejmé, co prodává, a ve kterém se ztratíte mezi regály, pravděpodobně půjdete o dům dál. Vyberete si jinde. A tak to chodí i na webu.
Nedávejte svým návštěvníků důvod, aby zavřeli prohlížeč po pár vteřinách. Získejte a udržte jejich pozornost. Zapracujte na přehlednosti a použitelnosti webu.
UX (User Experience) neboli uživatelský prožitek z vašeho webu lze zlepšit například změnou informační architektury, novými texty či úpravou webdesignu. Vytváříme a upravujeme webové stránky tak, aby byly snadno použitelné a tím i efektivnější.
A co z toho budete mít vy? Kromě popularity a spokojených uživatelů vám to zvedne konverze, o které stojíte. Ať už se jedná o větší počet objednávek, zvýšenou návštěvnost vaší prodejny nebo třeba více odběratelů vašich newsletterů.
Jedno správné UX řešení pro všechny weby neexistuje. Jednoduše proto, že neexistuje univerzální návštěvník. Každé webové stránky mají své návštěvníky se specifickými potřebami, schopnostmi a motivací. Proto je nezbytné u každého webu nejprve provést testování, které odhalí konkrétní požadavky. Potom můžeme web optimalizovat a doslova „přešít na míru“ jeho uživatelům.
Návštěvníci okamžitě zjistí,
čím se web nebo firma zabývá
Snadno se na webu orientují a neztratí se
Rychle vyhledají, co potřebují
nebo třeba snadno nakoupí
Nejpodstatnější informace jim web sám nabídne
Nejsou zahlceni informacemi
a funkcemi, které nepotřebují
Nedumají každou chvíli nad tím, co mají teď udělat
Vytvořili jsme pro vás dva druhy balíčků plné UX testů. Jeden je pro firmy a druhý pro obce a školy. Protože firmy mají oproti obcím a školám přirozeně odlišné cíle a požadavky na fungování webu, i testování musí vypadat jinak.
Zaměřuje se na maximalizaci konverzí, a to skrze zviditelnění produktů a služeb, které vám přinášejí peníze.
Cílí na zlepšení ovladatelnosti v záplavě informací, které na webu publikujete.
Každý UX balíček vždy obsahuje několik druhů testů, které odhalí, jak dobře se s webem návštěvníkům pracuje. Na základě výsledků stanovíme, jaká jsou úskalí webu a co konkrétně lze na stránkách zlepšit, aby to zvedlo jejich efektivitu.
Pro vás velmi jednoduše. Odpovíte nám na pár úvodních otázek a pak už se o vše postaráme my. Budeme testovat, sledovat, analyzovat a občas provedeme drobná vylepšení. Všechna zjištění a doporučení shrneme do závěrečné zprávy. Vy sami pak rozhodnete, zda se máme do navrhovaných úprav pustit.
Testování a vyhodnocení nám zabere zhruba 3 měsíce. Závisí to na návštěvnosti vašeho webu, protože potřebujeme pracovat s relevantním vzorkem návštěvníků. Čím více návštěv váš web má, tím rychleji posbíráme potřebná data.
Realizujeme rozsáhlé i základní webové projekty a prezentace. Našim klientům pomáháme na internetu VYDĚLÁVAT.