Drobečková navigace

Úvod > Online marketing > UX - testování přívětivosti webu

UX - testování přívětivosti webu

V digitální konkurenci uspějí jen uživatelsky přívětivé weby

Webové stránky, na kterých lidé snadno najdou vše, co hledají, znamenají konkurenční výhodu. Není na tom nic zvláštního, vždyť to dobře znáte i z běžného života. Když při nákupech narazíte na obchod, u kterého není na první pohled zřejmé, co prodává, a ve kterém se ztratíte mezi regály, pravděpodobně půjdete o dům dál. Vyberete si jinde. A tak to chodí i na webu.

Nedávejte svým návštěvníků důvod, aby zavřeli prohlížeč po pár vteřinách. Získejte a udržte jejich pozornost. Zapracujte na přehlednosti a použitelnosti webu.

Domluvit si konzultaci zdarma

Chcete více informací?

Co je UX a jak na něj

UX (User Experience) neboli uživatelský prožitek z vašeho webu lze zlepšit například změnou informační architektury, novými texty či úpravou webdesignu. Vytváříme a upravujeme webové stránky tak, aby byly snadno použitelné a tím i efektivnější.

A co z toho budete mít vy? Kromě popularity a spokojených uživatelů vám to zvedne konverze, o které stojíte. Ať už se jedná o větší počet objednávek, zvýšenou návštěvnost vaší prodejny nebo třeba více odběratelů vašich newsletterů.

Web na míru potřebám uživatelů

Jedno správné UX řešení pro všechny weby neexistuje. Jednoduše proto, že neexistuje univerzální návštěvník. Každé webové stránky mají své návštěvníky se specifickými potřebami, schopnostmi a motivací. Proto je nezbytné u každého webu nejprve provést testování, které odhalí konkrétní požadavky. Potom můžeme web optimalizovat a doslova „přešít na míru“ jeho uživatelům.

Co znamená snadno použitelný web?

Jeden pohled stačí

Návštěvníci okamžitě zjistí,
čím se web nebo firma zabývá

Intuitivní pohyb

Snadno se na webu orientují a neztratí se

Snadno k cíli

Rychle vyhledají, co potřebují
nebo třeba snadno nakoupí

To nejdůležitější bez hledání

Nejpodstatnější informace jim web sám nabídne

Bez zbytečného rozptylování

Nejsou zahlceni informacemi
a funkcemi, které nepotřebují

Bez zmatení a dilemat

Nedumají každou chvíli nad tím, co mají teď udělat

Nabídka UX testovacích balíčků

Vytvořili jsme pro vás dva druhy balíčků plné UX testů. Jeden je pro firmy a druhý pro obce a školy. Protože firmy mají oproti obcím a školám přirozeně odlišné cíle a požadavky na fungování webu, i testování musí vypadat jinak.

UX testovací balíčky pro firmy

Zaměřuje se na maximalizaci konverzí, a to skrze zviditelnění produktů a služeb, které vám přinášejí peníze.

Objednat

UX testovací balíček pro e-shopy, školy a obce

Cílí na zlepšení ovladatelnosti v záplavě informací, které na webu publikujete.

Objednat

Každý UX balíček vždy obsahuje několik druhů testů, které odhalí, jak dobře se s webem návštěvníkům pracuje. Na základě výsledků stanovíme, jaká jsou úskalí webu a co konkrétně lze na stránkách zlepšit, aby to zvedlo jejich efektivitu.

Jak testování webu probíhá?

Pro vás velmi jednoduše. Odpovíte nám na pár úvodních otázek a pak už se o vše postaráme my. Budeme testovat, sledovat, analyzovat a občas provedeme drobná vylepšení. Všechna zjištění a doporučení shrneme do závěrečné zprávy. Vy sami pak rozhodnete, zda se máme do navrhovaných úprav pustit.

Testování a vyhodnocení nám zabere zhruba 3 měsíce. Závisí to na návštěvnosti vašeho webu, protože potřebujeme pracovat s relevantním vzorkem návštěvníků. Čím více návštěv váš web má, tím rychleji posbíráme potřebná data.

Proč UX testy od ANTEE?

  1. Komplexní řešení. Nenabízíme jen UX testování, ale i opravy a úpravy webu. O weby se staráme kompletně od výroby přes grafiku až po online marketing. Neuběháte si nohy.
  2. Dobrá cena. UX analýza nikdy není levnou záležitostí, protože se za ní skrývá spousta hodin práce. U nás je ovšem do testovacího balíčku zahrnuta i většina navrhovaných vylepšení. Máte tak jistotu, že se náklady už nebudou zvedat.
  3. Dlouhodobá spolupráce. Nejlepší je, když na sebe testovací UX balíčky navazují. V dnešní době, kdy se internet, weby a jejich používání mění ohromnou rychlostí, zajistíme, že váš web neustrne na jednom bodu, ale bude se neustále vyvíjet. Držte tempo se svými uživateli a buďte o krok před konkurencí.
Informace o odesílateli
Zpráva
Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů