Drobečková navigace

Úvod > Online marketing > Webová analytika > Měření pozic

Měření pozic

Máte přehled, jak si váš web stojí ve vyhledávání? 

Získejte jasný přehled o tom, jakou hledanost mají vaše klíčová slova, na jaké pozici ve výsledcích vyhledávání se váš web umisťuje nebo jak si vedou vaše vstupní stránky. Měření pozic ve vyhledávačích vám pomůže.

Web  header[2].png

Co je to měření pozic?

Měření pozic ve vyhledávačích představuje průběžnou kontrolu a zálohu dat o tom, jak si vede váš web v organických výsledcích vyhledávání na daná klíčová slova. Jednoduše řečeno, kde se ve výsledcích vyhledávání nacházíte pro konkrétní klíčová slova nebo fráze a jak si vedete oproti konkurenci. 

Šipka

Proč je důležité?

Měření pozic je důležité z toho důvodu, že nám udává signál, zda se naše SEO aktivity projevují. Díky tomu získáváme přehled o tom, jak si naše webové stránky vedou ve výsledcích organického vyhledávání na dané klíčové slovo v průběhu času. V případě výrazných změn těchto pozic jsme schopni odhalit slabé stránky webu a navrhnout opatření proti dalším propadům

 

Jak měření probíhá?

    1. Analýza klíčových slovPomocí analýzy klíčových slov získáme slova, která uživatelé běžně na internetu používají a mají společné vodítko s vašimi webovými stránkami.
    2. Tvorba datasetu klíčových slovPokud nemáme k dispozici data z analýzy klíčových slov, vytvoříme s vámi vstupní dataset klíčových slov, se kterými dále pracujeme.
    3. Nastavení pravidelného měření pozicPomocí nástroje, do kterého slova vložíme, nastavíme pravidelné měření pozic, případně dalších metrik.
    4. Pravidelný reportingVýsledky vám každý měsíc interpretujeme a podle toho nastavujeme další marketingové aktivity.

Chci měřit své pozice ve vyhledávání

Šipka

Co můžeme měřit?

Vedle již zmíněných pozic ve vyhledávačích můžeme ke každému klíčovému slovu měřit hledanost nebo pozice vybraných konkurentů. Díky tomu má klient přehled, jak si stojí v porovnání s relevantním konkurentem a jak se pozice vyvíjejí v čase.

Kdy to využít?

Měření pozic ve vyhledávačích doporučujeme všem klientům, kteří se zaměřují na optimalizaci webu pro vyhledávače a organickou návštěvnost a provádějí na svých stránkách SEO aktivity, které chtějí mít pod dohledem. Díky měření pozic můžeme průběžně vyhodnocovat přínosy jednotlivých aktivit a na základě toho upravovat a plánovat další postupy tak, aby byly maximálně efektivní. Hodí se zejména tehdy, pokud provádíte na webu obsahové úpravy. Na základě měření pozic může být navrhnuta tvorba nového obsahu, tvorba PR článků, PPC kampaně atd.

 

Individuální konzultace

Pokud potřebujete vyřešit konkrétní požadavky či zodpovědět konkrétní otázky, sjednejte si s námi individuální konzultaci, kde vyřešíme vše, co je potřeba.

Domluvit konzultaci

Antee_konzultace.jpg
Informace o odesílateli
Zpráva
Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů