Získejte jasný přehled o tom, jakou hledanost mají vaše klíčová slova, na jaké pozici ve výsledcích vyhledávání se váš web umisťuje nebo jak si vedou vaše vstupní stránky. Měření pozic ve vyhledávačích vám pomůže.
Měření pozic ve vyhledávačích představuje průběžnou kontrolu a zálohu dat o tom, jak si vede váš web v organických výsledcích vyhledávání na daná klíčová slova. Jednoduše řečeno, kde se ve výsledcích vyhledávání nacházíte pro konkrétní klíčová slova nebo fráze a jak si vedete oproti konkurenci.
Měření pozic je důležité z toho důvodu, že nám udává signál, zda se naše SEO aktivity projevují. Díky tomu získáváme přehled o tom, jak si naše webové stránky vedou ve výsledcích organického vyhledávání na dané klíčové slovo v průběhu času. V případě výrazných změn těchto pozic jsme schopni odhalit slabé stránky webu a navrhnout opatření proti dalším propadům.
Vedle již zmíněných pozic ve vyhledávačích můžeme ke každému klíčovému slovu měřit hledanost nebo pozice vybraných konkurentů. Díky tomu má klient přehled, jak si stojí v porovnání s relevantním konkurentem a jak se pozice vyvíjejí v čase.
Měření pozic ve vyhledávačích doporučujeme všem klientům, kteří se zaměřují na optimalizaci webu pro vyhledávače a organickou návštěvnost a provádějí na svých stránkách SEO aktivity, které chtějí mít pod dohledem. Díky měření pozic můžeme průběžně vyhodnocovat přínosy jednotlivých aktivit a na základě toho upravovat a plánovat další postupy tak, aby byly maximálně efektivní. Hodí se zejména tehdy, pokud provádíte na webu obsahové úpravy. Na základě měření pozic může být navrhnuta tvorba nového obsahu, tvorba PR článků, PPC kampaně atd.
Pokud potřebujete vyřešit konkrétní požadavky či zodpovědět konkrétní otázky, sjednejte si s námi individuální konzultaci, kde vyřešíme vše, co je potřeba.
Realizujeme rozsáhlé i základní webové projekty a prezentace. Našim klientům pomáháme na internetu VYDĚLÁVAT.