Drobečková navigace

Úvod > Vzdělávání > Blog > Případová studie - Nábor obchodních zástupců ANTEE

Případová studie - Nábor obchodních zástupců ANTEE



Naše digitální agentura ANTEE, s.r.o. chtěla posílit řady svých obchodních zástupců a pomocí reklamních kampaní udělat nábor a získat tak nové spolupracovníky.

01 Cíle kampaně

Hlavními cíli náborové kampaně byli vytvoření reklamních kampaní s dostatečným počtem leadů, získání kontaktů na potenciální spolupracovníky a nakonec finální výběr 4 nových obchodních zástupců pro ANTEE.

02 Průběh kampaně

Zaměřili jsme se zejména na:

  • vytyčení cílů náborové kampaně,
  • vytvoření několika kampaní a jejich otestování,
  • vytvoření náborového webu,
  • získání leadů a nových obchodních zástupců pro firmu.

Při testování reklamních kampaní došlo k okamžitému zasílání životopisů ze stran uchazečů, jejichž zpracování překročilo naše aktuální kapacity, což vedlo k zastavení testování. Následně jsme se zaměřili na analýzu dat, které jsme získali během testovací fáze a spuštění finální reklamní kampaně naostro bylo odloženo.

03 Výsledky a závěr

Celkové náklady na realizaci činily 9 835,- Kč. Z reklamních kampaní jsme získali celkem 34 leadů. Uskutečnilo se tak 8 pohovorů s potencionálními obchodními zástupci. V současné době naše agentura ANTEE zaškoluje čtyři nové obchodní zástupce a tím splnila cíl náborové kampaně.

Chcete pomoci s HR marketingem? Kontaktujte nás!

Případová studiue+ 34
leadů